15 Haziran 2013 Cumartesi

Clinique Alışverişim

Sık sık cilt bakım ürünlerini ve rutinini değiştiren, cildine uygun doğru düzgün ürün bulamayan bi insanım. Cildim sanırım karma yanaklarım kuru T bölgem yağlı fakat sivilcelerim ne hikmetse yanaklarımda çıkıyor. Uzun süredir Nıvea Aqua Sensation temizleme jeli ve nemlendiricisini kullanıyorum ama cildimde bir fark yaratmadı. Eskisi gibi yanaklarımda sivilcelenme T bölgemde yağlanma devam etti. 

Yeni ürün arayışında olan ben severek takip ettiğim Nazlı'nın bloğunda Clinique Anti-Blemish Solutions Set ile sivilcelerinden kurtulduğunu okuyunca ve o bebek gibi yüzünü görünce tamam dedim bir sonraki deneyeceğim ürünler bunlar. 

Aradım taradım o seti o fiyata bulamadım. Aynı fiyata cilt tipime uygun bir set almaya karar verdim.
Clinique'ten ve bu seti perşembe gecesi sipariş verdim. İnanılır gibi değil Kocaeliden Ankaraya nasıl bir hızla göndermişlerse demekki bu sabah elime ulaştı. 



75 Liraya bu seti almış oldum ve bildiğiniz gibi Clinique'ten sipariş verdiğinizde seçtiğiniz iki adet deneme ürününü de siparişinize ekliyorlar. Ben Anti-Blemish Sivilce Karşıtı Nemlendirici+Fondöten ve Superbalm Dudak Parlatıcısını seçtim. Setimdeki nemlendiricimin aynısıını kendileri sepetime ücretsiz eklediler ve bu fiyata bu Clinique ürünlerine sahip olmuş oldum. Kargo da bedava ohh misssss :)

8 yorum:

  1. selam canım. Bende bugun bu üründen sipariş verecektim ama sepetime sadece 2 deneme ürünü ekleniyor sendeki gibi nemlendirici eklemiyolar sepetime. Daha sipariş vermedimde zaten. Neden böyle oluyor ? Bende istiyorum nemlendirici :D

    YanıtlaSil
  2. bilmiyorum yeni üyelere özeldir belki ben yeni üye olmuştum siteye veya sadece o haftaya özel bir kampanya da olabilir süresi geçmiştir. aynı nemlendiriciden 2 tane çok iyi oldu vallahi 30+30 60ml kullan kullan bitmicek gibi duruyorr.

    YanıtlaSil
  3. 15 gündür kullanıyorsun sanırsam etkileri nasıl ? Ben 18 yaşındayım yani daha ergenlik sivilcelerim sönmedi acaba etkili olur mu bu set ? cildiye çok önemsiz gibi davranıyor bu yüzden kendim çözüm aramaya başladım ne yapsam ki :( bu arada cevabın için teşekkürler bende daha yeni üye oldum ama sanırsam süresi geçmiş hediyenin

    YanıtlaSil
  4. canım ben 21 yaşındayım üniye başladığımda stresten sivilcelerim arttı sanırım ve ben çok fazla önem vermiyordum cilt bakımıma. yanaklarımda her gün 1 sivilce çıkardı ama ucu gözükmeyen şişik şişik olanlardan. Bunları kullanmaya başladığım ilk gün 4 5 tane sivilce vardı yanaklarımda ve normalde 3 günde geçen sivilcelerim ertesi güne geçti. Bence en büyük rolü tonik oynuyor bu sette düzenli kullanımda sivilcelerim azalarak kesildi artık yanaklarımda sivilce çıkmıyor ama yinede devam edicem bırakmıyorum yanii.

    YanıtlaSil
  5. Ben diger setten buldum sivilce karsiti için olandan ama sanirsam alicam cildiyeyle falan ugrasamam ama bi yandand korkum var ya kullanimi kestikten sonra artarsa

    YanıtlaSil
  6. cildine iyi bakarsan artmaz canım

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı olsun :) Bende bloguma beklerim sevgiler :)
    http://sekerengi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. peki teşekkürler cavabın için :)

    YanıtlaSil