24 Aralık 2013 Salı

2014'ten Neler İstiyorum ?

Hepimiz yeni yıla girerken ''Bu yıl şunu mutlaka alacağım!'', ''Bu yıl bunu mutlaka yapacağım!'' gibi hayaller kurmaya bayılırız. Bu hayallerimizi erteleye erteleye gerçekleştirmeye fırsat bulamadan bir de bakmışız bir yılın sonuna gelmişiz. Bu yüzden ben artık bunları yazılı tutup sıralı bir şekilde gerçekleştirmek üzere yazmaya karar verdim.

Bakalım neler istiyorum 2014'ten :)

İlk isteğim İŞ...

Yeni mezunum, tecrübesizlikle acele edip bir işe girdim ama iki ay dayanamayıp istifa ettim. Şimdi tam olarak nasıl bir işte mutlu olurum biliyorum. Mümkünse şöyle en rahatından, hafta sonu tatilinden falan olsun :)



İkinci isteğim ARABA...

Ailemle farklı şehirlerde yaşadığım için sık sık gitmek için, hafta sonu tatili olan işim olacak ya hafta sonu gezmelerim için :) İyi bir işe sahip olursam yıl sonuna kadar muhtemelen bir araba alacağım. Arabamda mümkünse Wolkswagen Beetle olsun.



Yeni bir telefon istiyorum. Iphone 5S'te gözüm.



Real techniques fırçalar. Hepsinden ikişer üçer tane bol bollll istiyorum :)



NARS Allıklar istiyorum.


Sneakers ayakkabılar. Çok şık ve rahat olmalarıyla meşhurlar. Baharda sıkça göreceğiz demedi demeyin ;))



Çok az eteğim olduğunu fark ettim bu yıl. Renk renk çeşit çeşit etekler istiyorum.



Son olarak belki bir ayakkabı kutusu ???



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder